Mikor érdemes fogászati vizsgálaton megjelennem?

Nem csak akkor érdemes megjelenni, ha van valamilyen fájdalom, vagy panasz. Fogászati probléma akkor is kialakulhat, ha nem okoz észrevehető panaszt, tünetet. Ezért mi a Bobdentnél azt javasoljuk, hogy fél évente érdemes megjelenni egy általános fogászati állapotfelmérésen, így a tünet nélküli fogászati teendők hamar kiszűrhetők, a nagyobb problémák megelőzhetők.

Miért éri meg hozzánk jönni állapotfelmérésre?

Törekszünk arra, hogy a legpontosabb diagnózist állítsuk fel az Ön számára, szeretnénk biztosítani azt is, hogy pontosan megértse az általunk javasolt kezelések sajátosságait.

Ehhez a rendelőnkben helyben elérhető high-tech diagnosztikai eszközök  és a megértést segítő kiadványok állnak rendelkezésére. Az Ön fogazati állapotát, és a szükséges kezelési lehetőségeket részletesen, érthetően, figyelmesen és türelmesen átbeszéljük Önnel. Amikor  lehetőség van rá, igyekszünk több lehetséges kezelési alternatívát is ismertetni. 

Már a konzultációval is az a célunk, hogy minden információ a rendelkezésére álljon ahhoz, hogy megfelelő rálátással rendelkezzen a saját fogászati állapotával kapcsolatban, és a felmerülő kezelési lehetőségek közül körültekintően tudjon választani, dönteni. 

Mit tartalmaz egy állapotfelmérés a Bobdentnél?

1. Személyes konzultáció

Egy konzultáció mindenképp tartalmaz egy személyes találkozást az egyik fogorvos kollégánkkal. Az Önnel történt előzetes telefonos egyeztetés és a panasza alapján, ahhoz a szakemberhez igyekszünk konzultációs lehetőséget biztosítani, akiről feltételezzük, hogy az Ön kezelését végzi majd.

2. Diagnosztika

A személyes találkozás során kollégánk felméri az Ön fogászati állapotát, közösen megbeszélik azt, hogy milyen kezelésre, kezelésekre lesz szükség, majd a kezeléshez szükséges diagnosztikai felmérések következnek, amik lehetnek röntgen vagy 3D (CBCT) felvétel, fogászati scan, fotók, lenyomatok. A diagnosztikai felmérés alapján a konzultáció során fogorvos kollégánk összeállít egy vagy több lehetséges kezelési tervet, amiket ismertet Önnel. Közösen megbeszélik a kezelések közti különbségeket, előnyöket, hátrányokat. 

3. Kezelési terv

A konzultáció során fogorvosunk tehet javaslatot arra nézve, hogy ő melyik kezelést ajánlja, ugyanakkor természetesen a döntés az Öné. A döntést nem kell feltétlenül azonnal a rendelőben a konzultáció során meghoznia. A szóban elmondott opciókat egy-egy komolyabb döntést igénylő esetben írásban is összefoglaljuk, és a kezelési terveket információval, képekkel illusztrálva emailben eljuttatjuk Önnek. Így lehetősége van otthoni környezetben is átgondolni a kezelési tervet, majd visszajelezni nekünk a döntéséről.

 

Fáj a fogam, csak pillantsunk rá!

Előfordul, hogy a már kialakult fájdalom miatt keresik fel pácienseink a rendelőt konzultáció céljából. Csak pillantsunk rá, és gyorsan segítsünk. Természetesen ahogy berendelésünk szerint lehetséges, a mihamarabbi konzultációs időpontot biztosítjuk ilyenkor. A konzultáció után a sürgős kezelést a lehető leghamarabb megkezdjük, hogy a fájdalmat megszüntessük, gyakran ugyanazon alkalommal. A fogászati elsősegély-kezelést követő alkalommal, amikor a páciensnek már megszűnt a fájdalma, megbeszéljük, hogy ezután milyen kezelésre van szükség ahhoz, hogy tartós megoldás szülessen.



A szolgáltatáshoz kapcsolódó árakról az alábbi gombra kattintva tájékozódhat.